Het is mogelijk om te bellen naar portofonie kanalen vanuit vaste en mobiele netwerken.
Portofoon Nederland regelt vaste telefoonnummers voor de portofonie.
U belt naar een vast netnummer en spreek met de portofoons in de betreffende kanaal/groep.
Indien de klant meerdere kanalen in gebruik neemt dan kunnen we een apart telefoonnummer regelen voor elk groep.
In principe kan ieder vast en mobiel toestel bellen naar een portofonie nummer, maar we kunnen het ook beperken. Dan kunnen alleen vooraf vastgestelde groep mensen bellen naar de portofonie nummers.
Dit is handig als, bij voorbeeld, een manager geen portofoon draagt, maar wil af en toe spreken met zijn collega’s.
Uw kantoortelefoon gebruiken als portofoon? Het is wel mogelijk met de communicatietechnologie van Portofoon Nederland.
Medewerkers op kantoor kunnen spreken met de portofoon groepen. Het systeem kan ook gebruikt worden om alle medewerkers (binnen en buitendienst) gelijk te spreken.
Alle communicatie op de portofonie kanalen komt ook op de (betreffende) telefoons op het kantoor.
We leveren op maat oplossingen met meerdere kanalen.
Portofoon Nederland is licentievrij. Klanten kunnen zonder meer meer kosten meerdere kanalen gebruiken.
Dekking van ons portofonie systeem is Europees, en indien gewenst wereldwijd (191 landen)
Portofoon Nederland integreert het portofonie systeem ook met omroepsystemen.
We kunnen een nieuwe omroepsysteem leveren, of we kunnen een bestaand omroep systeem integreren in het portofonie systeem.
Indien uw omroep systeem een vrije audio ingang heeft dan is die tweede, simpele oplossing mogelijk.
We maken het zelfsprekend ook mogelijk om te bellen naar de omroepsystemen vanuit vaste en mobiele netwerken.